We help the world growing since 2000

آشنایی با ژنراتور گازی یانباخر نوع 6

با ژنراتور گازی یانباخر سری 6 آشنا شوید

ژنراتور گازی یانباخر نوع 6 به خاطر پیشرفت طراحی فنی خود، شهرت بسیاری در این صنعت دارد. یکی از ویژگی‌های فنی برجسته آن، سر سیلندری چهار سوپاپی با اتاق پیش سوخت مرکزی است که با کمینه کردن از دست رفت‌های تبادل بار بهترین شرایط اشتعال و سوخت‌ سوزی با کارایی و پایداری بالا در مقادیر کمترین انتشار NOx را فراهم می‌کند. طرح قابل انعطاف تبادل‌کننده حرارتی، بیشترین بازده حرارتی را فراهم می‌کند، در حالی که شیر دوز گاز الکترونیکی دقت بالایی در ترکیب هوا/گاز را فراهم می‌کند.

ژنراتور گازی یانباخر نوع 6

عملکرد ژنراتور گازسوز یانباخر نوع 6

در چهار مدل مختلف ارائه می شود. نسخه 24 سیلندری جدیدتر (J624 GS) دارای فناوری توربوشارژ 2 مرحله ای است که در آن گاز سوخت و هوای احتراق در فشار کم مخلوط شده، سپس در توربوشارژر همگن شده و عملکرد بهتری در زمینه تولید و بهره وری با راندمان بالا در شرایط آب و هوایی گسترده را فراهم می کند.

توان ژنراتورهای گازی یانباخر نوع 6 ، در بازه 1800 تا 4400 کیلووات، آینده تولید برق و بازیابی حرارت را به تصویر می‌کشاند. با سرعت موتور 1500 دور در دقیقه، ژنراتور گازی نوع 6 یانباخر با بهره‌وری 46.6 درصد، بهترین بهره‌وری در دسته خود را دارد. با نصب این نوع ژنراتور گازسوز در سیستم همتاز، بهبود بهره‌وری برای تولید حرارت و برق به دست می‌آید.

عملکرد ژنراتور گازسوز یانباخر نوع 6

ویژگی های فنی ژنراتور گازسوز یانباخر سری 6

طراحی پیشرفته‌ی ژنراتور گازی یانباخر نوع 6 مورد تقدیر بسیاری از متخصصان است. از جمله ویژگی‌های فنی برجسته‌ی این ژنراتور، سرشیشه‌ی چهار سوپاپ با یک حفره‌ی قبل از احتراق واقع در مرکز آن است که کاهش اتلاف مبادله‌ی بار را برای شرایط اشتعال بهینه و احتراق به صورتی پایدار و با بهره‌وری بالا با کمترین انتشار NOx ایجاد می‌کند. ترکیب انعطاف‌پذیر گرمایش‌دهنده‌ها، به حداکثر بهره‌وری حرارتی می‌رساند، در حالی که سوپاپ کنترل شده‌ی دوزینگ گاز الکترونیکی، درجه‌ی دقت بالایی در ترکیب هوا/گاز فراهم می‌کند.

این ژنراتور گازی jenbacher با چهار مدل مختلف عرضه می‌شود. آخرین نسخه‌ی 24 سیلندری آن (J624 GS) با فناوری توربوشارژ دو مرحله‌ای، جایگاه خود را در بین بهترین عملکرد و بهره‌وری با توجه به شرایط محیطی گسترده‌ای که قرار دارد، پیدا کرده است.

ویژگی های فنی ژنراتور گازی یانباخر نوع 6

مزایای ژنراتور گازی سری 6

قابلیت منحصر به فرد یانباخر در سوزاندن انواع گازهای تجدیدپذیر و ترکیبات سوختی، آن را به عنوان یکی از مورد علاقه‌ی سازمان‌های حساس به محیط زیست تبدیل کرده است. با به کارگیری ضایعات یک فرآیند در تولید فرآورده‌های دیگر، می‌توان به بهبود کارایی انرژی و بهبود مدیریت محیط زیستی دست یافت. پروژه‌های ما، به صرفه، کارآمد و با قابلیت اجرایی بالا هستند. با ما تماس بگیرید؛ ما منتظر یک فرصت برای گفت‌وگو با شما درباره این تکنولوژی تولید پاور سبز هستیم.

چرا ژنراتورهای گازسوز یانباخر نوع 6؟

ژنراتورهای گازی نوع 6 بهره‌وری بالا و گستره قدرتی 2 تا 4.5 مگاوات را پوشش می‌دهند که محصولات پیشرو و پیشرفته‌ای با تجربه‌ی بیشمار ما هستند. سرعت 1500 دور در دقیقه برش لبه بالایی را فراهم می‌کند و هزینه نصب کمی دارد. اتاق قبل از سوخت‌سوزی نوع 6 بهره‌وری بالا با آلاینده‌های کم را ممکن می‌کند. طراحی ثابت و قطعات پیشرفته‌ی آن، باعث می‌شود که مدت عمر سرویس آن به مدت 60 هزار ساعت به طول بینجامد. مدل J624 از تکنولوژی پیشرفته 2 مرحله‌ای توربوشارژر استفاده می‌کند که به همراه افزایش انعطاف‌پذیری در دامنه گسترده‌ای از شرایط محیطی، به بهره‌وری الکتریکی بالا دست می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *