We help the world growing since 2000

بهترین برند ژنراتورهای گازی کدام است؟

معرفی بهترین برند ژنراتورهای گازی

ژنراتورهای گازسوز برند های مختلفی تولید می شوند در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین برند ژنراتورهای گازی بپردازیم در ادامه با ما باشید تا راجع به هر کدام از ژنراتور های گازسوز مزایا و ویژگی هایشان صحبت کنیم.

کدام برند از ژنراتور های گازی را بخریم؟

شرکت ایده آل صنعت موسوی بهترین برندهای ژنراتورهای گازی را به فروش میرساند. ممکن است شما هم به این خرید و انتخاب ژنراتورهای گازسوز مردد شده باشید شاید ندانید کدام مدل و کدام برند از این ژنراتور ها برای شما مناسب است عید حال صنعت موسوی سالها تجربه در فروش و واردات ژنراتورهای گازی در انواع برندها را دارد که این برندها شامل:
ژنراتورهای گازی کاترپیلار
ژنراتورهای گازی کامینز
ژنراتورهای گازسوز ام وی ام
ژنراتور های گازی پرکینز
ژنراتورهای گازسوز ام تی یو
ژنراتور گازی گسکور
ژنراتور گازسوز یانباخر
در ادامه همراه ما باشید تا با مطالعه اطلاعات بیشتری راجع به هر برند به دست بیاورید و بتوانید یک انتخاب متناسب با کاربرد مدنظرتان داشته باشید.

کدام برند از ژنراتور های گازی را بخریم؟

چطور بهترین ژنراتور گازسوز را پیدا کنیم؟

قبل از اینکه بهترین برند ژنراتورهای گازی را به شما معرفی کنیم، باید بتوانیم بهترین ژنراتور گازی را پیدا کنیم که برای این کار باید به دو گزینه مهم دسی بل و وات توجه کنیم. تقریبا با توجه به میانگین گرفته شده ژنراتورها بین 65 تا 100 دسی بل فعالیت دارند. برای فهم بیشتر مثالی می زنیم: دور گاز موتور سیکلت ها حدودا 95 دسی بل می باشد اما در قطار مترو این عدد 100 دسی بل است و آلودگی صوتی آن آزار دهنده است.

اما در ژنراتورهای گازسوز احتمالا به بلندی قطارهای مترو نباشد ولی باید به این موضوع توجه کنید زیرا ضداهای نسبتا بلند در مدت زمان زیاد باعث آسیب زدن به شنوایی انسان می شود پس به صدای ژنراتورهای گازی هنگام خرید دقت کنید و کم سروصداترین آن ها را انتخاب کنید.

چطور بهترین برند ژنراتور گازسوز را پیدا کنیم؟

انتخاب ژنراتور گازسوز کاترپیلار

یکی از بهترین ژنراتورهای گازی برند کاترپیلار میباشد این ژنراتور توانی به اندازه ۵۰ تا ۹۷۰۰ کیلو وات دارد که در فرکانس ۵۰ و ۶۰ هرتز به فروش میرسد.
از ویژگی های این ژنراتور می توانیم به مصرف سوخت پایین آن اشاره کنیم. همچنین موتور دیزل آن ۴ زمان است و وزن کم آن نیز جزو مزیت‌های این ژنراتور گازی محسوب می شود. ناوبری ساده حین ژنراتور باعث توجه بالای مشتریان شده است.
تجهیزات پیشرفته در ژنراتور گازی کاترپیلار به کار رفته است که شامل سیستم اگزوز سیستم سوخت سیستم خنک کننده و ژنراتور sr۴b میباشد.
راجع به تفاوت های این برند با سایر برند ها لازم است بدانیم ژنراتورهای گازسوز کاترپیلار بسیار با کیفیت و کاربردی هستند اما هزینه آنها کمی گران تر از سایر مدل ها می باشد

خرید ژنراتور گازی با برند کامینز

این برند از ژنراتورهای گازی در توان های ۹۹۵ کیلو وات تا دو نیم مگاوات عرضه می شود و و با انواع گازهای مایع نچرال و غیره در توان های مختلف تولید می شود.
یکی از انتخاب های مناسب برای تامین برق نیروگاه ها و کارخانه های صنعتی ژنراتورهای گازی کامینز می باشند این ژنراتور ها از نظر مقاومت و کیفیت در مقابله محیط های مختلف کاری ایده آل می باشند. راندمان سوخت مناسب و عالی هزینه‌های نگهداری و تعمیر کم توربو شارژ از مزیت های این برند می باشد.

خرید ژنراتور گازی با برند کامینز

ژنراتور گازی ام تی یو یکی از بهترین برندها

قدرت الکتریکی ژنراتورهای گازی MTU از 120 تا 2500 کیلو وات می باشد. در واقع یکی از بهترین برند ژنراتور های گازی، ام تی یو می باشد این برند ساخت آلمان بوده و یک منبع برق به صرفه و اقتصادی می باشد چرا که بیشترین عملکرد را با کمترین آلودگی دارد و برای محیط زیست نیز خطری ندارد.

برند آلمانی MWM

ژنراتورهای گاز سوز ام وی ام در مدل های مختلف از توان 400 کیلو وات تا 4500 کیلو وات به فروش می رسند. این برند سری های مختلفی دارد. سری TCG 3016 بیشترین راندمان را دارد و از توان 400 تا 800 کیلووات موجود است. راندمان الکتریکی این سری از برد ام وی ام 43 درصد می باشد. استحکام آن بالاست و مصرف سوخت پایینی دارد در ضمن عمر مفید آن ها بالا می باشد. برای سفارش اسن مدل از ژنراتور گازی نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید برند ژنراتوز گازی یانباخر

یانباخر شرکتی اروپایی و محصول شهر اتریش است، اروپایی ها که به آن قاره سبز می گویند معمولا در تولید انرژی پاک معروف اند. ژنراتور گازی یانباخر نیز به کاهش آلاینده ها کمک می کند واستهلاک پایین و طول عمر بالایی دارد در نتیجه می تواند یکی از بهترین برند های ژنراتورهای گازی باشد. شرکت یانباخر حدود 5200 دستگاه ژنراتور را در 100 کشور جهان عرضه کرده است. از ویژگی ها و مزایای ژنراتورهای یانباخر می توان به عملکرد مطمئن و راندمان بالای آن اشاره کرد، به علاوه سیستم کولینگ و خنک سازی این دستگاه بروز شده می باشد. کیفیت قطعات این ژنراتورها نیز بالاست و همین باعث طولانی شدن عمر دستگاه خواهد شد.

برند ژنراتر گازی پرکینز

یکی دیگر از بهترین برندهای ژنراتور گاز سوز پرکینز می باشد. در این ژنراتور نیز مانند سایز ژنراتور های گازی از گاز طبیعی برای مصرف سوخت استفاده می شود. توان این ژنراتورها از 307 تا 1000 کیلو وات می باشد. جالب است بدانید که شرکت پرکینز حدود 100 سال یعنی یک قرن تجربه دارد و تا امروز توانسته رضایت مشریان زیادی را با ژنراتورهای گازیش به دست آورد. به خاطر آلیاژ های استفاده شده در این ژنراتورها و ساختار موتوری آن مقاومت بسیار خوبی دارند.

معرفی ژنراتور گازسوز گسکور

یکی از بهترین برندهای ژنراتورهای گازی گسکور می باشد که ساخت کشور اسپانیا می باشد. رنج توان این ژنراتور از 100 تا 120 کیلو وات می باشد. اگر قصد خرید زنراتورهای گازسوز گسکور را دارید می توانید همین الان با شرکت ایده آل صنعت موسوی تماس بگیرید. جالب است بدانید شرکت گسکور حدود  20000دستگاه ژنراتور  را در 100 کشور دنیا به فروش رسانده است.

از ویژگی های ژنراتورهای گسکور  می توان به این موارد اشاره کرد: طراحی عالی موتور با هزینه راه اندازی و نصب پایین، مصرف سوخت کم، بالا بردن رانمان با استفاده همزمان از تولید حرارت و برق، طول عمر بالا به علت باکیفیت بودن قطعات ژنراتور گازی، در فشار کم گاز تولید توان حداکثر می باشد و در جواب بار ضربه ای عملکرد مناسبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *