We help the world growing since 2000

کامینز مجموعه‌ ژنراتورهای گازی جدیدی به فهرست تولیدات خود در شمال آمریکا اضافه کرده است

هدف اصلی از استراتژی Destination Zero (حداقل آلودگی) شرکت کامینز، به حداقل رساندن صفر گرمایشی و کنترل آلاینده‌ها به حداقل در محصولات آن است. بنابراین، این استراتژی به منظور طراحی و تولید محصولاتی است که بتوانند آلایندگی خود را به صفر برسانند. اعلام اضافه کردن مجموعه‌های ژنراتور گازی با توان ۱۷۵ و ۲۰۰ کیلووات به ترتیب به فهرست تولیدات خود برای مشتریان شمال آمریکا، نیز جزء این سیاست است و در راستای تلاش برای کاهش آلاینده‌ها در محصولاتشان است.

مجموعه‌های ژنراتور گازی با توان ۱۷۵ و ۲۰۰ کیلووات جدید، به مشتریانمان توانایی برتر در نسبت به صنعت را با ارائه چگونگی عملکرد بی‌نظیر و پایدار، همچنین برآورده کردن نیازهای توانی مشتریان را در فضای کوچکتری به ارمغان می‌آورد . این اظهار نظر توسط ایگناسیو گونزالس، مدیر عامل سیستم‌های تولید برق ارائه شده است.

 ژنراتور گازی کامینز با توان ۱۷۵ کیلووات و ۲۰۰ کیلووات
“کامینز مجموعه‌های تولیدکننده ژنراتور گاز طبیعی با توان ۱۷۵ کیلووات و ۲۰۰ کیلووات جدید را به فهرست تولیدات خود در شمال آمریکا اضافه کرده است.”

ویژگی‌های مجموعه‌های ژنراتور گازی ۱۷۵ و ۲۰۰ کیلووات سری Connect عبارتند از: استفاده از موتور گازی QSJ8.9G با ۶ سیلندر برای تأمین توان قابل اطمینان و عملکرد سریع در پاسخ به تغییرات بار، کنترل PowerCommand® 2.3 برای شروع/توقف خودکار از راه دور، تنظیم دقیق فرکانس و ولتاژ، نمایشگر وضعیت و هشدار و ایستگاه اندازه‌گیری خروجی با تطبیق با پروتکل NFPA 110 سطح ۱، پکیج خنک‌کننده استاندارد که امکان راه‌اندازی قابل اعتماد تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد را فراهم می‌کند، پوشش ظاهری جذاب با طراحی ویژه که یکی از ساکت‌ترین مجموعه‌های ژنراتور این نوع در بازار است و همچنین پشتیبانی از شبکه توزیع کامینز و ضمانت جامع.

این رونمایی از مجموعه‌های ژنراتور گازی با توان ۱۷۵ و ۲۰۰ کیلووات، که به صورت کاملاً یکپارچه طراحی شده‌اند و عملکرد، قابلیت اطمینان و چندکاربردی برای کاربردهای ثابت، پایین توانی اعم از ساختمان‌های تجاری و دولتی، زیرساخت‌های عمومی، ایستگاه‌های پمپاژ آب/فاضلاب، مراکز بهداشتی، صنایع تولیدی و بیشتر را به عنوان بخشی از تعهد کامینز در فناوری‌های جدید و پایدار معرفی شده است.

“ما برای مجموعه‌های ژنراتور گازی با قابلیت پشتیبانی از QSJ8.9 از مجموعه معتبر خود شروع کردیم که در هزاران نصب مشتری قبلی خود عملکرد و قابلیت اطمینان خود را به اثبات رسانده است. این مجموعه‌های جدید برای برآورده نیازهای خاص مشتریان ما طراحی شده و با گستره‌ای از گزینه‌ها و ویژگی‌ها در دسترس هستند که به عملکرد سفارشی، ادغام کنترل، قابلیت اطمینان و خدمات پشتیبانی اجازه می‌دهد”، به اشتراک گذاشته شده است. دین گاف، معاون اجرایی محصولات و خدمات تولید برق شمال آمریکا از این موضوع گفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه‌های ژنراتور گازی ۱۷۵ و ۲۰۰ کیلووات کامینز با مشاورین ما در تماس باشید.

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *