We help the world growing since 2000

عیب یابی مشکلات رایج ژنراتور گازسوز

چگونه بفهمیم ژنراتور گازسوز ما دچار مشکل شده است ؟

ژنراتورهای گازسوز دستگاهی بسیار حساس هستن. یک لحظه به ‌خوبی کار می‌کنند و لوازم شما را روشن می‌کنند، و در لحظه بعد شروع به کند شدن میشود. این مجموعه شما را به دانش لازم برای مقابله با مشکلات رایج ژنراتور گاز و بازگرداندن برق خود مجهز می‌کند. به یاد داشته باشید که برای تعمیرات پیچیده، یک تکنسین مجرب همیشه بهترین انتخاب شماست.

چگونه بفهمیم ژنراتور گازسوز ما دچار مشکل شده است ؟

چرا ژنراتور گازسوز من روشن نمی‌شود؟

 قبل از اینکه وحشت کنید، بیایید از عوامل اصلی و واضح مانند مخازن سوخت خالی یا باتری‌های مرده عبور کنیم. این مقاله عمیق‌تر به این موضوع می‌پردازد. ما به شما نحوه استفاده از تستر جرقه برای بررسی صحیح شمع‌ها را آموزش می‌دهیم. ما همچنین به بررسی مشکلات احتمالی سیم‌پیچ احتراق، که جزئی است که برق را به شمع‌ها می‌فرستد، می‌پردازیم. آیا می‌دانستید که برخی از ژنراتورها دارای ماژول‌های کنترل الکترونیکی (ECM) هستند؟ ما نقش آنها را در شروع و نحوه ایجاد مشکل آنها را بررسی خواهیم کرد. با بررسی این اجزاء، ممکن است فقط دلیل عدم روشن شدن ژنراتور خود را تشخیص دهید و آن را دوباره به کار بگیرید.

چرا ژنراتور گازسوز من روشن نمی‌شود؟

صدا هایی که از ژنراتور گازسوز میایند برای چیست؟

گاهی اوقات، ژنراتور شما ممکن است به ‌خوبی روشن شود، اما صداهای عجیب و غریب می‌تواند دلیلی برای نگرانی باشد. آیا صدای سوت بلندی است؟ این می‌تواند نشان‌دهنده نشتی در شلنگی باشد که هوا را به موتور می‌برد. با این حال، صدای تق تق مداوم ممکن است علامتی از قطعات فرسوده موتور باشد. با درک ارتباط بین صداهای خاص و مشکلات احتمالی، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا به یک تعمیر ساده یا یک تعمیر تخصصی نیاز دارید.

صدا هایی که از ژنراتور گازسوز میایند برای چیست؟

جریان الکتریکی در ژنراتور گازسوز

 چگونه از مولتی‌متر، یک ابزار دستی برای اندازه‌گیری جریان الکتریکی در ژنراتور خود استفاده کنید. با بررسی سیستماتیک این اجزاء، ممکن است فقط مشکل الکتریکی که باعث مشکلات برق شما می‌شود را تشخیص دهید و ژنراتور خود را دوباره به ‌خوبی روشن کنید.

 برای تعمیرات پیچیده، یک تکنسین مجرب بهترین گزینه برای شماست. با کمی دانش و این نکات مفید، می‌توانید در حفظ عملکرد روان ژنراتور خود و حفظ برق خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *